Waar kan ik het best een hoofdtelefoon halen/bestellen waarmee ik goed muziek kan luisteren en die over me hele oren heen gaat.

Ik wil een koptelfoon waarmee ik lekker muziek kan luisteren en die ook een goede bas heeft. Ik wil ook graag dat ze over me hele oren heen vallen. En dat de mensen om me heen ook er niets van horen. Hij moet ook niet al na een kwarttiertje al pijn doen aan me oren. Ik wil niet zo'n dure. Mijn budget is ook maar 25-40 euro. Kun je hier een goede koptelefoon voor krijgen? (wel van een beetje eeb goed merk zoals sony ofzo)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sony heeft wel aardige koptelefoons voor dat geld. Maar geen die helemaal over het oor gaan. Voor 40 euro kan ik zo niks bedenken voor over het oor. Misschien een nep beats.

Het beste antwoord

Je kunt het beste naar een grote elektronica-winkel gaan zoals b.v. Mediamarkt.
Daar hebben ze diverse modellen hangen zodat je ze kan beluisteren en voelen of ze prettig zitten.
Als je er een beetje de tijd voor neemt dan weet je ook of ze na een kwartiertje nog niet knellen.
Zo kun je een goede keuze maken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt ik ga binnenkort een keertje naar de mediamarkt

Andere antwoorden (1)

De definitie van "goede" in goede koptelefoon is nog heel flexibel, en afhankelijk van je eisen.

Met je budget in gedachte zijn de laagste geprijsde koptelefoons van AKG een optie, b.v. de:
http://www.thomann.de/nl/akg_k77.htm of anders de
http://www.thomann.de/nl/akg_k44_v2.htm

AKG is een gerespecteerd merk in de muziekwereld. Laat Sony maar zitten, dat is 3x niks vind ik persoonlijk.

Ga ze niet vergelijken met koptelefoons die een veelvoud kosten, maar het zijn redelijke en gesloten koptelefoons.
Ideaal gezien zou je ze eerst moeten luisteren. Dat valt niet mee, voor deze koptelefoons zul je naar een zaak waar ze muziekinstrumenten en apparatuur verkopen moeten afreizen. Je zou kunnen proberen bij Feedback of Nederland Muziek. Of de gok wagen en bij Thomann bestellen, wat overigens geen gok is wat betreft webshop. Ik heb er al heel veel gekocht, het is een topklasse bedrijf met 3 jaar garantie op alles. Succes!