Mijn ipod touch 4e generatie loopt helemaal vast. het scherm blijft wit, en wat ik ook doe niks helpt. de reset knop ook niet. Wat moet ik doen?

Mijn iPod touch stond ineens vast op facebook, toen probeerde ik hem te resetten maar dat lukte niet. En nu is heel me scherm wit en resetten lukt nog steeds niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn vriendin had dat ook een keer, maar dan eas het scherm roze (haha). Gereset en toen deed hij het weer.
Houd er rekening mee dat je bij het resetten je de aanknop en thuisknop minimaal 10-15 seconden ingedrukt houd.
Geen idee of je dat al deed, slechts een tip.

Antwoorden (3)

het zal denk ik wel hetzelfde werken als een ipod 3de generatie
dus zal het volgende zie link ook wel werken ?
meerdere zaken die je kan proberen
capthavoc
11 jaar geleden
Aan de computer aansluiten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wachten, ik had dit ook. 3 uurtjes en hij springt uit en dan gewoon weer aan zetten. Mocht dit niet helpen zo aan de pc leggen en herstel uitvoeren