ik heb een 3d ready beamer, maar hoe krijg ik hem 3d?

ik heb een acer x1161p, die is 3d ready maar wat moet ik doen of hebben om het 3d te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

"Het verschil tussen Full 3D en 3D-ready is dat er bij de laatste genoemde nog extra hardware benodigd is. Zoals bijvoorbeeld converters of videokaarten. Een Full 3D beamer kan direct uit de doos 3D-beelden projecteren."

Dus een 3D geschikte bron, en waarschijnlijk ook een sluiterbril.