Als je de sims 3 van de ene naar de andere laptop erin doet, gaan dan alle gegevens verloren?

Ik wil de sims 3 in mijn laptop doen. Maar die zat eerst in mijn zus haar laptop. Kunnen alle gegevens verloren gaan als ik de cd-rom in mijn laptop steek?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, de cd bevat alleen de installatiebestanden en is nodig om te spelen.
Alle data als families, buurten etc. staat opgeslagen in een map op de pc zelf.
Dus als je the sims op een andere pc zet, is het gewoon een 'nieuwe' buurt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je raakt dus niks kwijt. Het is wel zo dat je zus en jij slechts om en om kunnen spelen, cd is nodig tijdens het spel.