Waarde usb-stick van 900 gb?

Ik heb een usb-stick gekregen van 900 gb van het met Kingston voor mijn verjaardag, en zou graag willen weten hoeveel zoiets waard is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als het echt 900 gb is dan is dat dus 112,5 GB. We rekenen bij opslag tegenwoordig namelijk (meestal) met Bytes (B) niet met bits (b). 1 Byte = 8 bit. Op de site tweakers.net heb ik wat info gevonden over usb sticks van 128 GB. (komt van dat merk het dichtste in de buurt.) Laatst bekende laagste prijs € 324,- http://tweakers.net/pricewatch/241837/kingston-datatraveler-200-128gb-zwart.html#tab:prices Als het dus echt eentje is van 128 GB dan is hij (meer dan) €300 waard. Maar het kan net zo goed een nepper zijn. Ik kijk even naar de plaatjes op de site en daar staat duidelijk op dat het 128 GB is. Als dat op die van jou niet staat twijfel ik er aan of hij echt is. Toegevoegd na 1 uur: Op de officiele website van Kingston staat dat datatravelers maximaal tot 256 GB gaan. DataTraveler Flash drives offer capacities up to 256GB and a wide variety of features. Store and transfer photos, music, videos and files with legendary Kingston reliability. Hij is dus alvast niet van Kingston, of hij is aangepast.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100