Waarde usb-stick van 900 gb?

Ik heb een usb-stick gekregen van 900 gb van het met Kingston voor mijn verjaardag, en zou graag willen weten hoeveel zoiets waard is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
900 gb? Zeker?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja getest 878 gb netto
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
900 gigabytes usb bestaan niet, deze zijn nep! Wanneer je er bijv voor 8 gb of meer opzet, zul je zien dat wanneer je er daarna meer opzet bestanden die er al op stonden verdwijnen. Deze 900gb usb is dus nep en is in feite ( afhankelijk van de werkelijke grote) hooguit 2,4 of8 gb groot. En dus niet veel waard!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onzin, ik heb hem zelf getest en ik heb er al een aantal games van rond de 10 gb opgezet( dead rising, call of duty, gta) en ik maak dalijk een kopie van mijn hardeschijf en die zet ik erop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
900Gb is super nep. Chinese oplichterij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
900Gb als stick ken ik niet. is het niet tot 32 of 64gb? Ik heb zelf harde schijven ( extern van 1Gb) die waren ongeveer 120-150 euro...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat nog eens weten hoe het er nu mee is... Ik ben benieuwd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij werkt gewoon, en heeft ook gewoon de juiste hoeveel opslaggeheugen, volgens mij zijn mensen jaloers..
gvrox
11 jaar geleden
Vreemd dan dat Kingston dan niks op hun website over dit product heeft staan....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mensen negeren! Dit is een vraagzin aandAcht iedereen west dat ze.nep zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heeft niks met jaloers te maken, hoe kom je daar nou weer bij? Het heeft ermee te maken dat het gewoon nep is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij komt er vanzelf wel achter als al zn gegevens weg zijn! mooi laten gaan :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hem al getest en hij werkte wel dus Niet over onzin praten.
gvrox
11 jaar geleden
Als het geen onzin is, dan moet ie op de website van de fabrikant staan; geef de link maar eens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox wow jij bent stoer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk naar mijn foto. ;)
gvrox
11 jaar geleden
Stoer ben ik niet, en jouw screenshot zegt niets, want fake USB drives (en memory cards) zijn zo geprepareerd dat het net lijkt alsof ze inderdaad de beloofde capaciteit hebben. Wat anderen ook al opmerkten: 900GB is al een heel vreemde capaciteit (1TB of 512GB zouden normaal zijn) , 256GB is het grootste dat Kingston nu aanbiedt, en iemand heeft zo'n stick proberen te verkopen op marktplaats waarbij de verpakking verdacht nep eruit zag en de prijs verdacht laag was. Vreemd dat die advertentie inmiddels weg is...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.instructables.com/id/Dont-fall-for-the-Flash-Drive-Scam!/ Hele oude truc. Zulke grote usb-sticks bestaan echt niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet er maar voor meer dan 128GB op, en kijk of alles er zonder corruptie op blijft staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duurt wel lang man ik zit nu pas op de 25 gb
gvrox
11 jaar geleden
En hoe ver is ie nu ?
gvrox
11 jaar geleden
Met een snelheid van 10MB per seconde zou die 900GB toch nu wel helemaal gevuld moeten zijn. Zijn alle files nog te openen ?

Het beste antwoord

Als het echt 900 gb is dan is dat dus 112,5 GB. We rekenen bij opslag tegenwoordig namelijk (meestal) met Bytes (B) niet met bits (b). 1 Byte = 8 bit.

Op de site tweakers.net heb ik wat info gevonden over usb sticks van 128 GB. (komt van dat merk het dichtste in de buurt.)

Laatst bekende laagste prijs € 324,-

http://tweakers.net/pricewatch/241837/kingston-datatraveler-200-128gb-zwart.html#tab:prices

Als het dus echt eentje is van 128 GB dan is hij (meer dan) €300 waard.

Maar het kan net zo goed een nepper zijn.

Ik kijk even naar de plaatjes op de site en daar staat duidelijk op dat het 128 GB is. Als dat op die van jou niet staat twijfel ik er aan of hij echt is.

Toegevoegd na 1 uur:
Op de officiele website van Kingston staat dat datatravelers maximaal tot 256 GB gaan.

DataTraveler Flash drives offer capacities up to 256GB and a wide variety of features. Store and transfer photos, music, videos and files with legendary Kingston reliability.

Hij is dus alvast niet van Kingston, of hij is aangepast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een datatraveler G3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de officiele website van Kingston staat dat datatravelers maximaal tot 256 GB gaan. DataTraveler Flash drives offer capacities up to 256GB and a wide variety of features. Store and transfer photos, music, videos and files with legendary Kingston reliability.
gvrox
11 jaar geleden
En de G3 serie gaat maar tot 32GB.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed