Hoe heet zo'n scherm/ monitor (zie extra uitleg voor meer info)?

Je geeft een presentatie maar wil niet met je rug naar je "klant" toe staan. Een hangend scherm aan de vergadertafel voor je geeft dezelfde presentatie weer als op het grote (beamer?) scherm zodat je dus de ruimte in blijft kijken ipv telkens om te hoeven draaien. Hoe wordt zo'n scherm/ monitor genoemd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Of bedoel je een tablet monitor? Zie de link. Op de school waar ik werk vinden veel docenten dit prettiger dan een digiboard omdat ze de klas in blijven kijken.
Zie de link.
Wij gebruiken de Visboard VA1-19B.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij bedoelt U LCD/TFT schermen (op statief) zoals afgebeeld op de foto,waarmee U dan met een laserpen kunt aanwijzen ,wat er wordt bedoeld.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke monitor is hier goed voor zolang je maar 2 videouitgangen op je pc/laptop hebt. Mooiste zou zijn VGA/DVI. Of je zou een splitter kunnen gebruiken als je maar een uitgang hebt.

Bron: Plaatje VGA/DVI uitgangen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht bedoel je wat te zien is op bijgevoegde link. Het betreft projectie op een glasplaat met een speciale projector (kijk bij producten de foto`s van de peugeot dealer) je kunt van door zo`n glasplaat heen kijken en andersom een geprojecteerd beeld hebben. Let maar eens op als bv president Obama een toespraak staat te houden dan heeft hij ook van die glasplaat monitoren staan waar hij zijn tekst vanaf leest. iemand voor de klas kan er zijn beeld opzetten wat op het grote scherm staat.