ik heb een apple id maar ik moet nog een betaal methode toevoegen om apps te kunnen downloaden maar kan ik dit overslagen en gratis apps downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit vond ik voor je:

1. Apple-ID zonder betaal mogelijkheid

gratis App Store applicaties downloaden zonder creditcardVoor het aanmaken van een App Store account (ook wel Apple-ID genoemd) doorloop je de volgende stappen:

Ga naar de iTunes Store in iTunes
Klik op de AppStore in het menu aan de bovenkant
Schaf een gratis applicatie aan uit het assortiment van gratis applicaties
Er wordt nu gevraagd om in te loggen of een account aan te maken
Maak een Apple ID aan
Kies bij de betaalmethode voor “Geen”
Overige velden zoals naam en adres moeten wel worden ingevuld
Bevestig het nieuwe account door de link te klikken die naar het e-mail adres verzonden is

Het door jou aangemaakte account kan in nu de AppStore gebruikt worden voor het downloaden van alle gratis applicaties. Eventueel kan je later nog een creditcard of Click & Buy toevoegen aan je account voor het afrekenen van betaalde apps.

Toegevoegd na 36 minuten:
Je gaat in iTunes naar het woordje "stores" of "winkel" daar zie je staan "bekijk mijn account". Klik daarop, je moet je wachtwoord invullen als je de optie bewaren hebt uitgeschakeld en je ziet dan vrijwel bovenaan betaalgegevens staan (zie afbeelding 1), klik op "bewerk" je kan dan je betaalwijze kiezen, daarbij staat ook "geen".
Zie afbeelding 2.
Hopelijk lukt het je zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook eenmalig een iTunes Gift Card kopen en invoeren