waarom werkt mijn microfoon niet?

Hallo, ik heb een samson Q4 microfoon, ik heb gister een kabeltje van XLR naar jack 3.5 mm besteld, zodat hij in mijn pc past, het is een female kabeltje dus dat is goed. Alleen hij werkt niet, iemand idee.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het verschil zit in de aansluistandaard die fabrikanten gebruiken. AHJ of OMTP Op dit moment zijn de meeste fabrikanten overgestapt naar AHJ standaard. Waarschijnlijk heb je nog een toestel van Samsung waar OMTP standaard is gebruikt.

In de link een blog waar een medewerker van een webwinkel uitlegt wat het verschil is en dat fabrikanten vaak op de verpakking van headsets aangeven voor welke merken de set geschikt is.