Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je bij die printers in supermarkten printen vanaf een usb-stick en in kleur? Of verschilt dat per supermarkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
35.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ben ik nog NOOIT tegengekomen. Maar dit zal inderdaad van de winkel afhangen. Een moderne winkel(keten) zou daar best eens mee begonnen kunnen zijn. Bij de HEMA staan volgens mij vaak van die printers (om je foto's af te drukken). En dan kan een USB-stick inderdaad ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, heel erg bedankt! Ik ga het morgen proberen :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Voor zover ik de supermarkten hier in de omgeving ken kan je daar alleen papier kopiëren. En alleen bij de Coöp kan het in kleur. Voor het printen vanaf een usb-stick moet je naar een kopieerwinkel (copyshop).
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Als de printer een usb ingang heeft dan zal hij het ook uitprinten, voor kleur moet het wel een kleurprinter zijn.
De supermarkten stellen die printers ter beschikking van de klant , deze printers zijn niet gemaakt door de supermarkten , die zijn daar veel te dom voor , zij huren of kopen die printers .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding