Wat betekent 'LO' op een display van een digitale personenweegschaal?

Sinds gisteren geeft mijn weegschaal voor t eerst (na een hoop verschillende getallen) "LO" aan.
Betekent dit dat de batterij leeg kan zijn of zal hij stuk zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.5K

Het beste antwoord

Vermoedelijk staat LO voor 'LOw battery'. Dus inderdaad: batterij vervangen.

Wil je het zeker weten, dan kun je in de gebruiksaanwijzing kijken. Gezien de lage prijs van een nieuw batterijtje kun je net zo goed direct een nieuwe batterij kopen en kijken of hij het dan weer doet.
Cryofiel
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan is inderdaad de batterij leeg. Gewoon vervangen en je weet weer wat je weegt.
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Je was me net voor...
itsme
12 jaar geleden
tja, korter antwoord en 10 vingers blind typen... :-)
Cryofiel
12 jaar geleden
Tien vingers blindtypen doe ik ook. Maar ja, meer tekst...