Wie is er verantwoordelijk voor de EPG?

Elektronische programma gids (schotel), waarmee je o zo handig zou kunnen opnemen
Prachtig systeem maar de gegevens kloppen zelden dus je hebt er niets aan!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is een rotzooitje met EPG. De omroepen moeten weken van tevoren hun programmagegevens opgeven en deze worden bij kabelmaatschappijen met de hand overgetikt.
De publieke omroepen proberen hun uitzendautomatisering te koppelen aan EPG, zodat je precies weet wat wanneer begint en eindigt, maar meestal klopt er inderdaad niets van. Misschien komt het ooit nog een keertje goed.
AWM
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Antwoordman heeft gelijk het is zelfs zo erg dat "computermensen" beter werken :zij sturen de gegevens elektronisch naar elkaar. Epg krijgt een fax ; bestuur A gunt bestuur B het licht niet in de ogen , en geven hun gegevens door met een zo groot mogenlijke kans op fouten . U moet toch onze gids kopen : die is nagenoeg foutloos !