Welke TV moet ik kiezen?

Ik ben op zoek naar een nieuwe tv om op te gamen, ik hoef niet het beste van het beste en hij hoeft ook niet groot te zijn. Ik ben op zoek naar iets tussen de 19 en de 25 inch, HD ready en voor onder de 200 euro. Ik ga hem op m'n bureau zetten, en m'n wat oudere xbox via scart, een digitenne kastje via scart op aansluiten. En waarschijnlijk als 2de scherm voor m'n iMac gebruiken via HDMI. Hij moet dus minimaal 2 scart en 1 hdmi aansluiting hebben. Welk merk en model is hiervoor het best, of bestaat dit helemaal niet en moet ik in een hogere prijsklasse gaan zoeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
200 euro is wel erg weinig geld voor een TV, maar ik zou even bij de mediamarkt of bol.com kijken

Het beste antwoord

Ik heb even op de site van Coolblue (o.a. van pdashop etc.) gekeken en kwam op de volgende mogelijkheden uit:

- Samsung T22B350EW € 189
- Salora 22LED7015TDW € 199
- Salora 22LED7000T € 179
- Akai ALED2203 € 199

Ze hebben allemaal minimaal 1 HDMI aansluiting en voor de scart hebben ze altijd wel, je moet sowieso een scart splitter kopen als je met meerdere scarts wilt werken. Die dingen zijn maar rond de 10 euro.

Alle tv's zijn Full HD LED-tv's en de Salora en Akai van € 199 hebben een ingebouwde DVD-speler.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bekijk natuurlijk ook nog de pricewatch van deze modellen om te kijken of er andere aanbieders zijn die deze modellen goedkoper verkopen. Zo verkoopt BCC de Samsung tv voor € 179.99
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel, ik denk echter dat ik gewoon nog ff doorspaar en later een wat betere tv koop.