Welke module is het beste voor mijn Samsung UE46ES6800 TV ?

Moet ik een CI of CI+ nemen,en waar is deze het voordeligst.Of kan ik een willekeurige camhoudernemen? Ik weet het namelijk niet of dat ook kan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan niet zomaar een willekeurige CAM module nemen. De keuze voor de CAM module is afhankelijk van de aanbieder waar jij digitale tv van afneemt. Bijvoorbeeld een UPC CAM module zal niet werken voor Ziggo en vice versa. Daarnaast werken volgens mij vrijwel alle providers met CI+.

Met vriendelijke groet,
Johan van Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus ik kan evt ook mijn oude Erdeto module hiervoor gebruiken?