kan ik internetten op mijn samsung galaxy gio, via mijn laptop? Zie beschrijving!!

Hallo, ik heb een samsung galaxy gio, maar mijn ouders willen geen wifi aanleggen, maar ik wil graag internetten op mijn mobiel zonder een abonnement. Nou zei mijn vader dat ik dat makkelijk via mijn laptop kon doen.. (mijn laptop krijgt internet via kabels) hij had het over bluetooth ofzo, ik weet het niet.

Wie weet of ik kan internetten op mijn mobiel via mijn laptop die internet krijgt door kabels? en hoe?

Ik hoop het. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je niet zelf een routertje kopen en wifi aanleggen? Het is heel simpel en voor een paar tientjes ben je klaar.

Antwoorden (1)

Ja, je moet op de laptop aangeven dat je ook anderen laat delen met je internetaansluiting. Vervolgens moet je contact maken met je Gio dmv Bluetooth. BT aanzetten dus op de laptop en Gio. Dan moet het werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe zet ik dat alles aan op mijn laptop? ik weet hoe ik bluetooth aanzet op mn gio..