Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik internetten op mijn samsung galaxy gio, via mijn laptop? Zie beschrijving!!

Hallo, ik heb een samsung galaxy gio, maar mijn ouders willen geen wifi aanleggen, maar ik wil graag internetten op mijn mobiel zonder een abonnement. Nou zei mijn vader dat ik dat makkelijk via mijn laptop kon doen.. (mijn laptop krijgt internet via kabels) hij had het over bluetooth ofzo, ik weet het niet.

Wie weet of ik kan internetten op mijn mobiel via mijn laptop die internet krijgt door kabels? en hoe?

Ik hoop het. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
608
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je niet zelf een routertje kopen en wifi aanleggen? Het is heel simpel en voor een paar tientjes ben je klaar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, je moet op de laptop aangeven dat je ook anderen laat delen met je internetaansluiting. Vervolgens moet je contact maken met je Gio dmv Bluetooth. BT aanzetten dus op de laptop en Gio. Dan moet het werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe zet ik dat alles aan op mijn laptop? ik weet hoe ik bluetooth aanzet op mn gio..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding