Ik ben mijn trouwring kwijt. Hij moet ergens in huis liggen. Zou een metaal detector een gouden ring terugvinden? Kopen?Huren? welk toestel is goed ?

12 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga maar eens goed opzoek bij waar je je handen wast afdroogt! wastafel douche aanrecht toilet
vaak verlies je je ring met het drogen van je handen
hij zou zelfs met een handdoek/theedoek in de wasmachine zijn terecht kunnen komen of tijdens het insmeren van je handen met creme kan die ook van je vinger afglijden zonder dat je er erg in hebt!

Het beste antwoord

Het bedienen van zo'n apparaat vergt ook de nodige ervaring, daar naast zat elke spijker/schroef of betonijzer in je huis vals alarm geven, d.w.z. bij een goede detector en een geoefende gebruiker kan het verschil horen.
Kortom probeer een hobbyist met metaaldetector te vinden, die vind het vast een leuke uitdaging.
Alternatief: Hypnose misschien? Of gewoon nachtje overslapen, kan soms heel verhelderend werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij Boels kun je ze huren voor 20 euro/dag:

http://boels.nl/huren/geotechniek-veiligheid/kabel-leidingzoekers/metaaldetector
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is exclusief BTW en inclusief wordt dat €23,80. Dit doen ze omdat veel bedrijven geen BTW hoeven te betalen maar dat later op hun eigen producten moeten doorrekenen.
Waarschijnlijk heb je te veel ander metaal in huis liggen om daartussen de ring te vinden.