Mijn DVD doet het niet op mijn LCD....

Ik heb een LCD tv en een DVD speler. Ik sluit de DVD speler met SCART aan op mijn LCD tv. 'NO SIGNAL' geeft ie aan als ik een DVD wil spelen. Ook zonder DVD geeft ie 'NO SIGNAL' aan.

Maar:

- Als ik tv kijk dan kan ik wel via mijn DVD speler het geluid laten spelen wat op tv is. Dus hij maakt wel contact.

- Als ik mijn Mp3 speler aansluit op mijn TV (nu via een SCART verdeel doos). Dan zie ik mijn DVD film wel. Alleen is het beeld heel verkleurd en beweegt het van rechts naar links.

Ik heb ergens gelezen dat het wellicht werkt om een SCART naar TULP kabel te gebruiken. Dit kan ik ook aansluiten op mijn LCD.

Wat denk jij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Loop eens alle videokanalen door...het zijn er meestal meerdere. gewoon op het knopje van het videokanaal meerdere keren drukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel scartaansluitingen heb je op je TV...

En hoeveel AV kanalen heb je op je TV...

Loop gewoon je AV kanalen eens na, of probeer even uit te vinden welke scartaansluiting AV1 is. Wanneer je DVD speler is aangesloten op AV1 moet deze het in principe direct doen. En kijk ook even of dat de DVD speler de scartkabel er niet uit drukt op het moment dat je deze hebt aangesloten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij probeert te zeggen dat er op de afstandsbediening een knop zit waar je kan wisselen tussen de AV kanalen probeer dat is nu staat hij waarschijnlijk op een ander av kanaal (TV) of iets dergelijks en ontvangt hij signaal wat heel zwak is daarom krijg je ook zon raar beeld. switch 'm naar de goede toe en 't probleem moet zijn opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
via s-video proberen