Kun je met een iPhone 3gs watsappen en kost dat geld. En heb je er wifi voor nodig ?

Ik wil een iPhone 3GS kopen en heb er een paar vragen over.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat kan, je hoeft er niet per se wifi voor te hebben; je kunt het ook downloaden via het telefoonnetwerk (niet gratis).

http://downloadgids.com/mobiele-software/whatsapp-for-iphone
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je kan ermee whatsappen, het kost volgensmij minder dan een euro (Ik heb zelf geen iPhone dus dat weet ik niet zeker) om te kopen, maar om met elkaar te chatten heb je internet nodig, dat hoeft niet persee wifi te zijn natuurlijk.

Toegevoegd na 43 seconden:
Ik bedoel dus dat het minder dan een euro kost om de app op zichzelf te kopen.