Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil tv(via de kabel)vanuit huis naar onze blokhut in de tuin. De afstand is circa 55 meter.Ik heb beeld,maar met sneeuw.Kan het beter?

Er zit al een versterker tussen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
811

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Afstand moet te doen zijn, maar je hebt écht goede spullen nodig. Kabel gaat je vanaf 50m zo'n euro/meter kosten. Versterker kost ook zo'n 50 euro. Je mag ook niet bezuinigen op de kwaliteit van de (zo min mogelijk gebruikte) connectoren.
O ja: de versterker hoort in huis en niet in de blokhut en moet direct op de kabeldoos, geen splitters oid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja de "ruis" wordt zeer beinvloed door de kwaliteit van de kabel. Het beste is de groene geharde coax kabel van de kabelmij. Die liggen zo in de grond. Nog wel te krijgen bij Oudijzerhandelaren en bij sloop-bouwputten. Anders is kabel van Hirschmann ook goed. Kabel het liefst uit 1 stuk, hoe meer koppelingen, des te slechter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe groter de afstand , hoe zwakker het signaal.
55 meter is wel erg ver , ook met versterker.
Kwaliteit van de kabel is inderdaad erg belangrijk, maar ik zou er voorzichtig rekening mee houden dat de afstand gewoon te groot is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding