Waarom krijg ik maar uit een oortje muziek?

Als ik mijn koptelefoon in mijn iPod doe komt er alleen uit de rechter muziek dit is erg irritant. Iemand tips

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (6)

Koop een nieuwe want dan is je koptelefoon kapot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien gaat de jack niet diep genoeg in de ipod.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt omdat het oortje kapot is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik hat het zelf ook met mijn iPod Touch. Die plug is gewoon heel gevoelig! Als je googled op bijvoorbeeld 'ipod 1 kant muziek' krijg je meer mensen met dit probleem. Als je nog garantie hebt, gewoon terugbrengen naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had hetzelfde! Was volgens mij omdat ik hem ook wel eens in m'n laptop deed. Toen ik dat niet meer deed, deed ie het na een tijdje vanzelf weer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien komt het dat het oortje kapot is, maar dan moet je hem ff op je anderen mp3 ipod etc.... uitproberen bij mijn ipod gebruikt ik gewoon de oortjes die er bij horen en die werken prima (misschien een oplossing?) of je moet ff in de winkel na vragen het kan ook dat de koptelefoon slecht reageerd op je ipod en het niet zo goed doet.

succes ;)