Wie ken het weerstation type Alecto WS 4000?

Ik wil graag voor sinterklaas een weerstation aan mijn vriend cadeau doen.
Nu raak ik beetje verstrikt in de wir-war van weerstations.
Het weerstation moet aan te sluiten zijn op de pc (kan deze)
en allerlei zaken weergeven (mijn inziens doet deze dat ook)

maar wie kent dit type en zijn er misschien (betere) andere soorten.
Ik moet wel aangeven dat het wel beetje boven mijn budget is, dus een evt andere tips, mogen zeker niet hoger dan dit begrag zijn.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Deze kende ik niet.
Zelf heb ik een nx pro. En heb daar een website voor draaien (www.weerinderegio.nl) Dat kan met deze ook.
Wat belangrijk is of de sensors goed zijn en of de ontvangst van de sensoren naar het hoofdstation goed is.

Hij heeft wel alle functies en usb naar pc. samen met de software kan je dan al aardig op weg.