waarom staat mijn simkaart geen verbinding met mijn netwerk toe?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb een abonnement afgesloten met een toestel. Ik heb al gecontroleerd of het toestel simlock vrij is wat dus inderdaad het geval is. Maar mijn simkaart is nog steeds niet geactiveerd. Ik he hem bij Hollands nieuwe afgesloten en die hebben geen telefoonnummer...

Weet jij het antwoord?

/2500

waarschijnlijk heeft je telefoon een abonnement gehad, en is deze nog niet simlock vrij...

Als het goed is zit er documentatie bij het pakket met daarin de datum dat jou abbo aangesloten moet zijn en hoelang het dan +- gaat duren voordat je bereik hebt. op de site van hollands nieuwe staat links bij klanten service (zie bron) WIJ BELLEN JE GRAAG en Mail de klanten service. Ik zou me laten bellen door hun en de tijd op binnen een uurtje zetten ofzo, als de tijd dan al verstreken is bellen ze je alsnog terug (dan snappen ze wel dat het zo snel mogelijk moet gebeuren). Voor de mensen die willen reageren met: "hoe kan hij gebeld worden zonder dat hij bereik heeft" Ander nummer opgeven dan die je zojuist ontvangen hebt ;) Saludos !

Bronnen:
http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100