Is het mogelijk om je sms-berichten terug te halen?

Na een upgrade van firmware van mijn smartphone samsung "i9001 galaxy s" zijn mijn smsjes verdwenen. Is het mogelijk om dit weer terug te vinden/halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit is niet mogelijk. Eenmaal verstuurd is het onmogelijk om ze terug te halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Bezemens ->nee hoor berichten cq sms die blijven normaliter zichtbaar. Althans dat is wat ik ervaar!!? Maar zoals ik hierboven heb geschreven na het upgraden dmv "firmware" zijn de (voor mij belangrijke) berichten allemaal weg!.
Derhalve vroeg ik me af of deze berichten nog ergens vandaan te halen zijn??

Antwoorden (1)

Helaas, door het upgraden zijn deze berichten onherstelbaar verloren gegaan.

Je kan in de toekomst dit soort teleurstellingen voorkomen door gebruik te maken van apps die van dergelijke berichten een backup maken, deze worden dan opgeslagen op je sd kaart.
Een dergelijke app is "SMS backup & restore".
Deze gebruik ik zelf ook en ben er zeer content mee.
Deze App is gratis en te vinden op Google-Play.