Kun je ook de gratis versie van whatsapp op een Ipod plaatsen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Zo ja, hoe werkt dat dan?

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik heb er overigens nog geen één, maar zit erover te denken om er één aan te schaffen. Maar dan alleen als er whatsapp op kan. Anders koop ik een (goedkope) samsung galaxy.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via app store niet....Via een jailbreak kan je het downloaden en als je whatsapp hebt moet je rekening houden dat je wifi moet hebben en de contacten eerst toevoegt in je app: 'contacten' en dan via whatsapp toevoegen

Het beste antwoord

Het punt is dat je niet legaal whatsapp kunt downloaden. Via een jailbreak kan je nog altijd whatsapp downloaden maar dan je moet je dus je ipod een beetje ombouwen. Verder is het zo dat je alleen thuis of bij je vrienden met wifi op whatsapp kunt gaan. Ik raad je dus toch aan om toch die samsung te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja precies, je moet hem eerst jailbreaken....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik wil het ook alleen maar via WIFI gebruiken hoor. (neem geen inet abo erbij als ik een nieuwe tel koop)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een smartphone is het sowieso handig als je internett hebben: dat vind ik zelf revolutionair aan de smartphone.
en voor je ipod moet je wel zeker zijn dat iemand of de internet je kan helpen met het jailbreaken.
als je echt geen smartphone (met internet) wilt en liever een ipod+jailbreak+whatsapp, das helemaal aan jou.

Andere antwoorden (1)

Nee dit kan niet, whatsapp heeft een telefoonnummer nodig en dat heeft ipod niet.

Je kunt wel gebruik maken van ebuddy/msn, pingchat e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb wel whatsapp op mn ipod. gewoon de telefoonnummer in je contacten stoppen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is je ipod gejailbreaked?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog geen Ipod, maar zit erover te denken om er één aan te schaffen. Maar dan wel alleen als er whatsapp op kan. Anders koop ik een (goedkope) samsung galaxy.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je voor een telefoon gaat zou ik op zijn minst proberen een galaxy ace aan te schaffen. De gio en y zijn echt prut.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, bedankt voor de tip!