Ja maar dan moet de printer wel beschikken van internet verbinding maar. mijn iPad kan het wel maar als ik een tekst van mijn notities direct uit print van mijn iPad vind ik het niet mooi ik mail het meestal eerst gewoon naar mijn pc en dan print ik het uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het kan als je een radloze netwerkprinter of eprinter hebt. Let wel op dat de printinstellingen veel minder uitgebreid zijnn dat je geen printpreview hebt
N en dat het er vaak iets enders uit ziet dan op het scherm. Niet elke printer wordt ondersteund overigens. Een overzicht welke wel, vind je op de site van apple