Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet wat het nou precies met die vingerafdrukken was op discovery vanochtend? met het spookverhaal

ik keek vanochtend discovery en iemand ging kijken of een spookfilmpje op internet echt was

sorry ik ga het niet helemaal uitleggen dus graag alleen antwoorden als je het hebt gezien of als je een idee hebt hoe het moet.

het bleek dat geesten die auto duwden en ze zagen ook vingerafdrukken op die auto, maar hoe kwamen die er nou op?
de heuvel bleek schijnbedrog te zijn maar hoe zit dat nou met die vingerafdrukken?
hij had het van tevoren schoongemaakt



heel erg bedankt alvast !

Toegevoegd na 13 minuten:
of weet iemand waar ik het terug kan kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
718

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het was een huurauto, daar zitten meer vingerafdrukken op. Hij liet zien dat je heeeeel erg hard moet poetsen eer je die afdrukken kunt verwijderen. De "expert" liet hem dat zien aan de hand van een voorbeeld op de achterkant van de auto. De weg bleek af te lopen ipv te stijgen. Daardoor dacht men dat er geesten waren die de auto's het spoor over duwden. Het verhaal met die bus vol kinderen bleek op een andere spoorwegovergang gebeurd te zijn. Het geluid van schreeuwende kinderen kwam van een pauwenboerderij vlakbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het echt geesten waren hadden ze nu het bestaan van geesten aangetoond. Maar dat is niet zo dus moet er een andere verklaring zijn zoals manipulatie (ze hebben het expres zo gedaan dat het lijkt dat het geesten waren) of de man had zelf de auto aangeraakt en zo vingerafdrukken achtergelaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding