Waar vind ik een nederlandse handleiding voor een traktor S4?

Ik heb alleen maar de originele engelse

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Die handleiding bestaat niet in het Nederlands.
Wel in Engels, Duits, Frans, Japans en Spaans.
Ik kan u die allemaal bezorgen, zowel van de driver als van de controller.
Deze files kunnen hier niet meegegeven worden.
Best uw email adres opgeven want het zijn allemaal pdf files.
Deze files kunnen hier niet meegegeven worden.

Op onderstaande link kan u die zelf allemaal downloaden, drivers ed incluis. Alles wordt op uw PC gezet in een zip-file.
Na unzippen heeft u alles in uw "programma files" die u kan bereiken via de Windows verkenner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk staat er wel iets op wikipedia, anders zou je ook nog naar een bibliotheek kunnen gaan