Kun je ergens een hoesje kopen voor de ipod touch 4 met een klep zodat ook de voorkant beschermt is?

Ik heb namelijk net een nieuwe ipod, en ik wil voorkomen dat er krassen op het beeldscherm komen, maar een ik heb alleen een hoesje met klep gevonden voor de iPhone.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Ritsuka
12 jaar geleden
naar mijn weten zijn die even groot en past het hoesje gewoon hoor.

Antwoorden (4)

Www.dealextreme.com, je moet wel paypal of creditcard hebben, maar is super goedkoop, ik heb er ook al heel vaak hoesjes gekocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa ik heb hem voor mijn iPod gekocht voor €20 bij de media markt erg handig ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ebay ;) onder de 5 euro! En mijn hoesje bevalt goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bij Saturn, MediaMarkt, de elektronicawinkels zeg maar