Hoe werkt een headset voor de IPhone 3?

Ik heb een headset gekocht wat ik tevens ook als koptelefoon kan gebruiken..
alleen hij doet het niet, wat doe ik fout?
als ik bluetooth inschakel blijft hij maar zoeken!
volgens de verkoper hoef ik de plug er alleen maar in te stoppen..
kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik nu moet doen om het headset in te schakelen!!

Toegevoegd na 6 uur:
ik heb de headset terug gebracht...deze headset is voor de IPhone 4..die werkt niet op de 3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Deze koptelefoon moet met een draadje verbonden worden met de iPhone. Bovenin de telefoon zit een gat waar de stekker in past. Dat is dan inderdaad voldoende. Voor een voorbeeld, zie dit plaatje, het gat zit rechts:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij iphone zit links boven de ingang..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar hoezo met een draadje??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je stopt de stekker van de headset in het ronde gat links boven en klaar. je haedset werkt. Je kan dan muziek luisteren en bellen. Bluetooth kun je uitlaten. Die heb je voor deze headset niet nodig.