Werkt Icloud ook zonder internettoegang?

In de Icloud reclame zag ik dat als je een foto maakt op het strand (waar je waarschijnlijk geen internet hebt) dat ie dan ook meteen op je computer van Apple komt, maar als je er geen internet hebt hoe word het dan verstuurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

iCloud werkt met internet, WIFI of 3G, bij de nieuwste iPad in amerika zelfs met 4G. als je niet beschikt over 1 van deze verbindingen zal je geen gebruik kunnen maken van iCloud. je ios device zal je gemaakte foto vanzelf in de "cloud" zetten als er weer verbinding is, pas dan kun je het op je andere ios apparaten zien.

dit zelfde geld voor andere icloud functies zoals adresboek, music en notities
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet je hebt internet nodig. En zelfs in Cuba op het strand had ik een 3G verbinding dus ben bang dat dat overal verkrijgbaar is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je toen wifi of een abonnement (oftewel kon je op het internet surfen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wifi kennen ze niet in Cuba had gewoon 3G tenminste als ik het aanzette maar de mbtjes waren daar wel duur dus gewoon internet via cubacel .
Het is in principe zo daar waar je gsm ontvangst hebt kun je internetten via je gsm 3G of 2g