Hoe komt het dat Op mijn iPod touch sommige liedjes het niet doen?

Laatst was ik muziek aan het luisteren op me iPod touch en klikte ik op en liedje om te luisteren het scherm ging naar de afbeelding van de cd en de pauze knip enzo maar versprong een paar seconde daarna weer naar de hele afspeellijst weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk een nummer dat in een bestandsformaat staat waar Ipod niets me kan. In dat geval converteren naar aac, het appeltjes formaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen bepaalde muziek formaten kunnen afgespeeld worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk herkent hij bepaalde bestanden niet. Niet alle soorten muziekbestanden kunnen op een iPod worden afgespeeld.