wat is de levensduur van een sanibroyeur?

We hebben hem tien jaar en hij wordt gemiddeld 15 keer per dag gebruikt, alleen voor plasjes. Maar nu maakt de motor rare geluiden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Het is lastig om daar een precies antwoord op te geven, maar Sanibroyeur zelf geeft wel een indicatie: "De levensduur van een Sanibroyeur® is vooral afhankelijk van een goede installatie en een juist gebruik. Bij normaal gebruik schatten wij de levensduur op gemiddeld 10 jaar, zonder dat u noemenswaardig onderhoud aan het apparaat hoeft te plegen."

Het zou dus zomaar kunnen zijn dat hij inderdaad zijn langste tijd heeft gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dan zou het kunnen dat ie de beste tijd gehad heeft!
Er kan ook wat anders in zitten waardoor die dat geluid maakt!
Vaak zie ik dat als er net bezoek is geweest! Zelf let je goed op en opeens doet ie raar!