Hoe kan ik mijn macbook pro scherm op mijn samsung tv aansluiten?

Ik heb de vorige versie macbook pro en een samsung model LE32C450E1W ik heb een tussen aansluiting van mijn macbook pro naar een hdmi kabel en die in mijn tv maar ik zie alleen het standaart burea blad en niks anderes en ik wil graag al mijn activiteit dat ik oo mijn macbook doe op mijn tv zien
Ik hoop dat iemad weet hoe ik dit verder moet oplosse

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je een foto maken van wat je op de macbook ziet en wat je op het scherm ziet?

Antwoorden (1)

Bij een maat van me is het zo dat het wordt gezien als tweede bureaublad. Zijn laptop is dan het hoofdscherm en de tv heeft wel achtergrond maar geen plaatjes. Volgens mij kun je dit verwisselen met de command toets + een pijltje opzij. (net als alt+tab op windows).