hoe zijn de ervaringen met digitenne?

hoe is de kwaliteit t.o.v.tv kijken via de kabel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

digitenne heeft voor en nadelen.
De voordelen,erg goedkoop , geen duur abonnement, en
je kan het makkelijk verplaatsen ( b.v de camping )
Als je in de grensstreek woont ( duitsland ) zijn er nog
verschillende duitse zenders gratis te ontvangen.

De nadelen,
Weinig zenders aanbod, op veel plaatsen slecht ontvangst.
Die slechte ontvangst wordt veroorzaakt omdat je te ver
van de zendmast woont.
Zelf ook een poosje digitenne gehad, maar in mijn regio
( 6903 ) was de ontvangst zeer slecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Mijn ervaring is Niet aan beginnen, ik heb er alleen maar ellende mee gehad, slecht ontvangst e.d en ook nog om er weer vanaf te komen.
Neem gewoon kabel TV, werkt prima en ook veel beter beeld met digitale TV en HD!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook digtinnen gehad.

Erg leuk als een een scooter langs je huis rijdt, dan trekt je beeld scheef. En ook als een vliegtuig de landing inzet om op schiphol te landen, dan trekt het beeld scheef.

Ben overgestapt naar digitale tv van kpn en nu geen problemen meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al een jaar digitenne, en alleen in het begin twee keer een lichte storing ervaren, verder nooit last mee, op geen enkele manier. Probeer het zelf uit, zou ik zeggen, je kunt toch binnen no time weer overstappen op een anders systeem als je het niks vind. 8,50 per maand is wel het goedkoopst, tenminste dat was het toen wel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaringen zijn ronduit goed m.b.t. de kwaliteit. Héél zelden moet ik de antenne iets draaien omdat er een knetterbrommer langsrijdt. Het enige dat mij stoort (ik woon in Amsterdam) is het feit dat AT5 overdag niet uitgezonden wordt, en 's avonds als er voetbalwedstrijden zijn is AT5 ook niet te zien. Verder goede tv voor een prima prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op een rustige plek woont waar weinig verkeer is en waar de ontvangst 100% is zou je zonder storing of vervorming kunnen tv kijken.

Ikzelf woon langs een drukke weg waar de bus langskomt en waar de jongeren met opgevoerde brommers voorbij vliegen, hier is digitenne een drama!

De meeste mensen die ik ken en ook digitenne hebben geprobeerd zijn allemaal weer overgestapt naar de kabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon goed.
Ik heb nu 3 jaar digitenne en het bevalt prima.
Eerst hadden we een schotel en dat was een doffe ellende. Ik woon in een buiten gebied en er is hier geen kabel, die heb ik wel jaren gehad.
Voor mijn B&B huisje heb ik ook digitenne en al mijn gasten klagen er nooit over, die staan verbaasd over de kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amsterdam/Schiphol goede ontvangst.
Doe eerst de postcodecheck.
Neem een Twin tuner. (kijken naar bv RTL en opnemen
met eigen video of dvd recorder op NED1)
Het gebruik van een buitenantenne is ook een optie.
2e optie is digitale tv van KPN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er best redelijk ontvangst mee. Zit op 1 hoog en kijk de weilanden in. Alleen met heel slecht weer (onweer stortregens) geeft hij storing. Toch wil ik vanwege de beeldkwaliteit (en meer zenders) overstappen naar de kabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb nu ruim 2 maanden digitenne en heb er geen klachten over. Ik woon op een rustige plek in de stad waar weinig verkeer langs komt.
13 jaar geleden
Prima, ik woon langs een drukke weg, maar het stoort amper (digitenne zou storen als er bijvoorbeeld een brommer langs rijd o.i.d, of in ieder geval, wat mij is verteld).

Wij gebruiken het nu zeker 3 jaar en zeker voor de prijs is de kwaliteit prima!