Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het goedkoopst een marmitek tv anywhere kopen?

En hoe werkt het precies en heb je er een abbo voor nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
921

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hoe werkt de TV Anywhere?
Heel eenvoudig. U sluit de TV Anywhere zender rechtstreeks aan op uw antennedoos. De ingebouwde Philips TV tuner slaat alle beschikbare TV zenders op in zijn geheugen. De zender staat draadloos in contact met de ontvanger die u aansluit op uw TV. Het signaal gaat door vloeren en muren. Met de meegeleverde afstandsbediening kiest u de zender die u wilt zien.

Geen abbo nodig

Toegevoegd na 4 minuten:
volgens mij is hij bij Zercom het goedkoopst op het moment
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk heb je abonnement nodig, anders valt er niks door te sturen. Je kan zowel analoge kabel(direct) als elke andere manier van tv-ontvangst doorsturen (via de settop box) . Het is het idee dat je zo een tv niet naast het wandkastje hoeft te zetten.

Het is niet om een tweede tv aan te sluiten als je dat soms wil. Ook zal het beeld er niet beter op worden en zie ik geen woord over HD-resoluties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al interactive tv van kpn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja even nagekeken, in je vorige vragen heb je het over twee tv's aansluiten, dat gaat hier dus niet mee. Dit is om een tv aan te sluiten

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding