Ik heb geen digitenne van KPN maar mijn tv stoort wel als er een scooter of brommer voorbij rijd. Ik woon op de 2de verdieping. Iemand verklaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Volgens Javier Guzman in zijn show 'Ton Zuur' moet je dan gewoon een bordje aan het begin van de straat zetten met een inrijverbod. 'Slecht wegdek? Niks aan doen, alleen een bordje erbij'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Controleer alle aansluitingen van uw tv mbt goede verbindingen en juiste montage in stekkers en aansluitpunten.

Mocht dat in orde zijn dan ligt dat aan de brommer.
Alle huishoudelijke apparaten alsmede auto,s, motoren,
bromfietsen etc moeten voldoen aan de ontstorings richtlijnen.

Grote kans dat door onzorgvuldige ingrepen de brommer niet meer voldoet aan die richtlijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee of je digitale tv hebt, maar toen ik de mijne kocht werd me dringend geadviseerd om er een nieuwe antennekabel bij te kopen, die minder storinggevoelig is dan de oude kabels. Het is een Monster Cable High Performance. Dat zou misschien kunnen helpen. Wat ook evt. een oorzaak van de storing kan zijn is een (te) lange antennekabel.
13 jaar geleden
Digitaal blijft en kan storing gevoelig voor oa langs racende brommers....als de bekabeling ook nog eens slecht eens,wordt de kans groter daarop.
Maar een antenneversterker kan in de meeste gevallen het probleem verhelpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je mooi de nationale mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg voor beschermde kabels (cat 5 of 6), de storing komt door je bekabeling. Slechte brommers en auto's kunnen daar storing in geven.