Kan ik mijn JBL Charge 2+ in Canada opladen?

Ik heb net een JBL Charge 2+ aangeschaft en ik ga binnenkort naar Canada verhuizen. In de doos zit een stekker die je kan gebruiken in Canada, maar moet ik dan ook een converter kopen of zit dat al in de oplader?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Je hebt waarschijnlijk een omvormer (converter) nodig, gezien in Canada het netstroom is 120 volt is en in nederland 230 volt is.

Waarschijnlijk zeg ik, omdat sommige apparaten ook werken op 120 volt.
Kijk even achterop de JBL Charge, daar staan als het goed is wat specificaties, en
daar staat dus ook bij op welke voltage het apparaat werkt.
Staat er: "INPUT: 100-240V" dan werkt hij dus ook zonder converter.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zag dat het om een (draagbare) speaker ging..
Dan zal vanwege het kleine voltage geen converter bij hoeven en zit er waarschijnlijk een adaptor bij.. Kijk daar even op..