Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke oortelefoontjes gaan lang mee bij intensief gebruik?

Mijn oortjes zijn vaak naar een week of 2 al kapot. Ze staan 4 a 5 uur per dag aan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
4.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In principe gaan alle oortjes lang mee bij intensief -maar correct!- gebruik. Je moet gewoon zorgen dat je niet aan de kabel blijft hangen, en de kabel om je mp3 speler ed heen wikkelen als je hem niet gebruikt. Zo heb ik de originele ipod oortjes 4 jaar lang gebruikt. Nu alweer 3 jaar 6 euro oortjes die ook gewoon heel blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die van Apple doen het bij mij al jaren prima! En daar ben ik echt niet voorzichtig mee...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik mijn ipod oortjes ook herl intensief. maar ik heb nu ook al na een paar maanden edn kabelbreuk maar dit komt doordat ze vaak in de knoop zitten. als je dit voorkomt bij apple heb je super kwaliteit oortjes. wil je nog iets beters dan is mischien een koptelefoon iet ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi! Ik hoop dat je oren dat niet hebben? 4 á 5 uur per dag is redelijk intensief, maar ik weet niet wat je met die doppies doet dan, 2 weken "meestal kapot?" Ik zou zeggen ga draadloos! Ben zelf ook niet de rustigste, maar mijn Logitech Freepulse wireless werkt zowel met mijn Bluetooth Samsung alsmede met de bijgeleverde adapter. Al JAREN en geen geleuter met snoeren in je nek tijdens sporten etc.
Heb Sennheiser 2 in ear (draad) heb Sony 1 x in ear met draad, heb Logitech wireless alleen in het OV moet ik em niet te hard zetten want anders krijgen andere mensen ineens een zeer chagrijnige blik omdat dit een koptelefoon is en geen dopjes maar waar een geluid in zit dat echt meer dan prima is. (freepulse wireless) en je sloopt ze niet binnen 1 week... anders was me dat allang gelukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oordopjes van Samsung gaan ook heel lang mee en zijn van goede kwaliteit. Dit zijn zogenaamde "in ear"-oordopjes, welke ook nog eens lekker zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding