Hoe behoud ik mijn voortgang op games op de iPod?

Ik heb een iPod Touch 4G 8GB, die wat probleempjes heeft.
Nu wil ik hem opsturen naar Apple, en krijg ik hoogstwaarschijnl een nieuwe.
Nu heb ik veel games erop staan die ik allang speel en waarvan ik de voortgang dus wel wil houden.
Hoe doe ik dit??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Als je een Apple computer heb, kan je al je bestand daarop bewaren. Apple apparaten zijn alleen met elkaar verbonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal gaat dit automatisch via Gamecenter of wanneer je bij desbetreffende game een account heb aangemaakt (via Facebook bijv). Bij sommige Apps heb je jammer genoeg pech en zul je opnieuw moeten beginnen.