Hoe komt het dat als ik bij mijn iPod (touch) me geluid harder/zachter wil zetten er bij staat dat het geluid van me koptelefoon komt?

Ik snap dat als je oortjes in je iPod zitten er bij het gelid staat: koptelefoon, maar bij mij staat het er terwijl ik geen oortjes in mijn iPod heb zitten ook doet het geluid het niet. Kan imams me helpen hoe ik dit moet oplossen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan is ie misschien gewend aan de oortjes?

Plug de oortjes nog eens in en trek hem voorzichtig eruit en kijk of hij dan wel normaal werkt. Als je muziek luistert zonder de oortjes doet het speakertje het dan in de ipod? (als er een in zit) anders raad ik aan om hem in Itunes in te pluggen en de software te herstellen. Je raakt dan helaas wel alles kwijt.

Als je muziek luistert op de iPod met je oortjes en je haalt dan de oortjes uit de iPod, stopt de iPod met muziek afspelen. Gewoon Muziek openen en op de Play knop drukken (das die grote driehoek naar rechts). De iPod houdt twee muziekgeluid nivo's bij. Een met oortjes en een met luidspreker. Daarom staat er bij het gebruik van de oortjes bij dat je de hoofdtelefoon gebruikt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100