Mijn iPhone 4S doet opeens niks meer? Gaat niet meer aan, beeld blijft zwart. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Probeer homekonop en powerknop tegelijk 10 seconden ingedrukt houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit meer een iPhone kopen
Nhee grapje
Wat je kunt doen is je iPhone aan de computer aansluiten en met iTunes resetten.
Als het niet lukt dan moet je naar de winkel gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de oplader leggen, de accu kan erg leeg zijn.
Als hij daar niet op reageert leg hem dan aan itunes en reset hem (hoop dat je recent een back-up hebt gemaakt)
Probeer ook eens (als het kan) een ander iphone kabeltje, als daar een breuk in zit kan hij niet opladen en lijkt het alsof hij kapot is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de lader hangen zien of het dan lukt, zo ja dan ligt het aan de batterij.
Zo ja even, uithalen en de contactjes kuisen.
Zo neen, dienst naverkoop.