Kan mijn auto inhouden als mijn sub op een hoog vermogen/volume draait ???

Ik heb er geen condensator oid. tussen zitten. Het voelt alsof ik zacht rem als er een beste zware bas is. Kan dat of is het bedrog door de lucht druk die de sub creëert.... BVD

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Nee, de sub zal extra vragen van de accu maar daar krijg je geen remgevoel van. Ook kan de bas wat onzuiver worden omdat de auto accu de piekspanning niet aan kan, maar ook dan remt de auto niet.
paulus811