zijn er hardeschijven die je kan benaderen met 2 computers zonder dat er wifi verbinding is?

ik wil met mijn 2 computers (mac) 1 hardeschijf kunnen werken, zonder wifi, kan dit en zoja welke schijven zijn daarvoor.(linl)

Toegevoegd na 8 minuten:
ik bedoel dan dus via usb of firewire

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

dit kan via een NAS heb er een link bij gezet als bron. in dit geval bol.com even een algemene bekende verkoop site meestal bij de lokale pc handel goedkoper :)

Toegevoegd na 2 minuten:
en voor de extra duidelijkheid :) deze sluit je aan op een switch waar je je apparaten op aansluit die je ermee wilt verbinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dit is mogelijk, alleen moet je daar weer een apart apparaat kopen om de harde schijven op aan te sluiten zodat het een soort bekabelde miniserver wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een externe harde schrijf van 1 tera byte. Kosten niet zoveel meer en ff usb overgooien en gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een externe HDD kan je normaliter maar door 1 computer tegelijkertijd benaderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel dat je bijvoorbeeld 2x usb er in kan doen