Weet iemand of het mogelijk is om Ierse tv-zenders (RTE) te ontvangen in Nederland ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Ja met digitale televisie is dat te ontvangen. Ik heb een lijst met digitale zenders toegevoegd! (de link dan)

Succes!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, op dit moment bieden Ziggo en UPC (2 grootste kabelaanbieders) deze zenders niet aan, ook niet via de digitale decoders

De enige mogelijkheid zou via satelliet zijn (Sky Digital)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar gaan wonen