Zodra al de muren van de woning de gewenste warmte óók hebben geabsorbeerd. Dat kan dagen duren..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de radiatoren goed ontlucht zijn geven die onmiddellijk hun temperatuur af en afhankelijk van de grootte van de installatie is die al na bijna een half uur op volledige temperatuur. Best na een paar dagen nog een controleren of zich terug geen lucht gevormd heeft en evt weer bijvullen met water.
Het comfort gevoel heeft vooral te maken met een egale temperatuur in de diverse ruimten, daarvoor kan het nodig zijn de verschillende radiatoren hun debiet te regelen zodat de ene wat meer circulatie heeft dan een andere.
Dit kan men doen door het kraantje aan de uitgang van de radiator te regelen tot het gewenste effect bereikt is.
Dit kan weken duren tot algehele tevredenheid.
Succes en veel plezien aan uw installatie.