Kan je een Laser maken van een CD/DVD brander/lezer?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoja, kan je me een uitleg/bron geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het gedaan met branderlaser ! steken der 2 in
gewone laser kan ook denk ik maar ben niet zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kleinste kind weet dat je nooit in een laserstraal moogt kijken he . Ook niet naar anderen toe .Dit is zelfs strafbaar. Ps... deze dat ik gebouwd had is echt niet veel straffer als die je op de markt koopt hoor.
En een lucifer heb ik er niet mee kunnen aan steken :-)
Blijf in elk geval maar voorzichtig

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet dit speciaal een brander zijn of kan dit ook met een lezer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@wtra: als je in dit soort lasers kijkt, zie je ze niet meer....
@jan121: een eigen laserpen oid met een bluray laser maken kan prima, maar bedenk dat deze laser behoorlijk intensief zijn en dus blijvende schade aan ogen kunnen veroorzaken!