Is het verstandig om zelf een nieuw iPhone case te verwisselen?

Want ik ga een iphone 4 kopen, maar ik vraag me af, ikzie op youtube altijd handige mensen die ff die 2 schroefjes vastmaken, nieuwe case erop doen en weer vast schroeven, gaat het ook echt zo makkelijk als het lijkt of loop je toch tegen problemen op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De achterkant van de Iphone is inderdaad te verwijderen door twee schroefjes los te draaien. De voorkant daar in tegen kan er niet af, dus moet je de achterkant los schroeven en vervolgens alle componenten eruit halen en dat is erg riskant, je beschadigd zo 1 of meerdere componenten.
Daarboven is alleen het loshalen van de achterkant al een verlies van garantie.
Mocht je het er toch op willen wagen om ook de voorkant te vervangen, let er dan op dat je dan ook het scherm moet vervangen, deze zit namelijk vast aan de voorkant.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die garantie is dan zo voorbij.. Ik liet de mijne vallen geen een barstje maar de achter kan lag er een beetje af ik heb heb hem er terug gedaan en het rechters schroefje is echt een klein stukje geschoven naar boven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dat geval moet je gewoon zelf een nieuwe achterkant erop zetten, laten vallen valt namelijk niet onder garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje (;