Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wordt whatsapp betaald?

ik vraag dit omdat ik vandaag een bericht kreeg op whatsapp. Daarin stond dat het 5 cent per bericht gaat kosten klopt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
621

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

wss zonder wi-fi dat je betaald, het blijft minder duur als een sms wel verstandig dus :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Nee, whatsapp is al een betaalde dienst, maar je betaalt een bedrag van eenmalig €0,79 (iPhone) of een bedrag van $2 per jaar, wat neerkomt op €1,30 per jaar. (android, symbian, windows phone en blackberry). Whatsapp vraagt om die betaling als je de proefversie van 2 maanden doorlopen hebt. Niks om je zorgen over te maken dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik gebruik nu al een jaar whatsapp, op mijn blackberry, gratis en voor niets?!
MissBiggie
12 jaar geleden
Ik ook dus ... Heb nog nooit zo'n berichtje gehad.
Het is een van de vele nepberichten op het moment. WhatsApp berichten versturen blijft gratis (géén 5 cent p.b.)

zie ook whatsappen.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is spam er zijn ook spelfouten. Zoals Je betaald dan 5ct per bericht. Betaald moet met een d zijn

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry het moet een t zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding