Komt er een canon 650D?

Eerst was de 500D er, daar de opvolger van was de 550D en nu is de 600D er. En ik hoorde laatst iets over de 650D (opvolger van de 600D). Klopt dat het er zo een camera komt? Zo ja, weten jullie
Misschien ook wanneer? En waar kan ik specs. Over deze camera vinden? Of zijn dit allemaal geruchten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Op dit moment zijn het geruchten. Een goede site voor geruchten over Canons is http://www.canonrumors.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als je de volgorde van de nummers van Canon volgt wel:
300d,350d,400d,450d,500d,550d,600d, dus dan lijkt de 650D wel logisch.
Echter zijn het geruchten, ze kunnen zo een nieuwe serie beginnen.
We weten natuurlijk niet zoveel, over de verwachte specs, maar de revolutie qua spiegelreflexen bij canon gaat steeds minder snel.
Waarschijnlijk is het enige noemenswaarsige verschil:
Digic V proseccor en nieuwr software met zijn bijbehorende verbeterde functies!
Over de release datum, zijn er 3 mogelijkheden:
De 3de week van oktober, dus heel
Snel( maar dit lijkt me wel erg vroeg, dan is de 600D nog maar 7 maanden uit)
Frebuarie 2012 ZEER WAARSCHIJNLIJK, dan worden vaak nieuwe dslr's uitgebracht in het beginners segment.
En als laatste nog veel en veel
Later.
Dit zijn allemaal geruchten, maar zoals altijd zal er wel iets van gaan kloppen!
Succes!