Wie weet een autoradio met cd-speler die ook flac-bestanden kan afspelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor het meezoeken; het is blijkbaar niet gebruikelijk dat deze apparaten flac-bestanden kunnen afspelen. Na vele uren zoeken heb ik nog de KDC-DAB361U (Kenwood) gevonden; er lijkt dus erg weinig keuze te zijn.

Het beste antwoord

De Kenwood KMM-357SD speelt FLAC bestanden af en kost rond de 100 euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ai, ik zie nu dat deze geen cd speler heeft. Ik zoek verder....
paulus811