Is er een groot verschil tussen replica beats by dr dre en echte beats by dr dre?

Ik was van plan om beats by dr dre detox te gaan kopen, maar toen ik is ging kijken wat de prijs was zag ik dat ze over de €400 euro gaan, toen ging ik naar marktplaats en daar verkopen ze nieuwe replicas. Ik vroeg me dus af of er grote kwaliteits verschillen zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Beats zijn sowieso meer een modegrill dan dat ze echt hoge audiokwaliteit bieden, maar om antwoord te geven op je vraag: Ja.

De speakers die in zo'n replica zitten zijn vaak van veel mindere kwaliteit dan de originele speakers en dus geven ze een stuk slechter geluid. Hoge tonen die niet gehaald worden, bass die gaat dreunen etcetera.

Kan je beter je geld uitgeven aan een goeie Sennheiser.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedant! En weet je toevallig wat een goede sennheiser is voor rond de 100 euro?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/sennheiser-hd-215-mkii-dj-/-studio-hoofdtelefoon/product-details.html
http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/sennheiser-hd-518-studio-hoofdtelefoon/product-details.html
Maar even ee tip.
Ga ze ergens uitproberen. Wat voor de één geweldig is is voor een ander ^$^*&.
Laat je oren beoordelen. (Niet je portemonnee of looks.)